onsdag den 26. juli 2023

Nye wirer til min Signature needles 3,5 rundpind

 Pakken kom idag.

Pakken fra Knitlux med de wirer jeg har købt i dyre domme til erstatning af min knækkede wire på min 3,5'er. Kort resume af mit forrige indlæg er at tidligere har strikkere i samme situation fået en ombytning wire uden beregning i denne situation. Måske fordi Signature Needle Arts lukker kan jeg ikke få det.

Der er kun 1 forhandler i Danmark, så jeg var nødt til at handle hos dem der ikke ville hjælpe mig. Det var jeg ret ambivalent omkring, men jeg er ret glad for den rundpind. En god strikkeven spurgte om jeg så måske ikke skulle købe 2 wirer - det besluttede jeg mig for.

I posen med den nye wire lå 2 små adaptere og en lille seddel. Det var noget med at de ikke længere laver 3,25 og 3,5, som de plejer, men at man skal have en adapter på for at sætte wiren og pinden sammen. Det er da irriterende for pinden bliver længere.


Jeg har ikke prøvet at strikke med pinden endnu, men det er irriterende!

Jeg havde også håbet på en hyggelig gave som plaster på såret, men desværre ikke - dog fik jeg et postkort!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar