søndag den 23. juli 2023

Knus light

 "Den opskrift er da lige mig" - tænkte jeg og da Garnstafetten i Aarhus stod for døren valgte jeg at garn til denne skulle være blandt mine indkøb.

Jeg kendte ikke det garn designeren havde brugt, men hun havde skrevet hvilket garn teststrikkerne havde brugt Et af dem var CamaRose Økologisk sommeruld. Det købte jeg og jeg valgte en fin farve, som god måtte have været stærkere. 

Det var i sidste øjeblik at garnet kom med på ferie, jeg greb det på vej ud af døren og heldigvis for det, for jeg fik strikket en del på på båden - både mens vi sejlede og lå i havn.

Dejlig model at strikke - jeg valgte kun at lave mønster i bærestykket, da jeg synes det så lidt firkantet ud med mønster på kroppen og jeg behøver ikke at fremhæve det firkantede ;-)

Pasformen på modellen er virkelig god til mig, jeg opfatter det som om der er lavet et rigtig godt udviklingsarbejde. Måske fordi vendepindene er fordelt jævnt over hele bærestykket og ikke kun i nakken.

Jeg skal have kigget nærmere på Elsebeth Judiths opskrifter

Jeg brugte 212 gram garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar