onsdag den 12. juli 2023

Elton Pullover

 Jeg har ellers holdt mig fra boxy modeller, da jeg tvivlede på at de ville klæde mig. men da Marlene fra Its Yarn lavede en knitalong med Elton-pullover synes jeg at jeg skulle give det en chance alligevel - ikke mindst da jeg fandt passende garn på lageret. Igen takket være Marlene. Hun havde nemlig strikket sin første Eltonpullover og selvom der stod 3 fed håndfarvet garn i opskriften, så havde hun brugt mindre end 2 fed og endda til en størrelse større end den jeg overvejede. 

Jeg var i tvivl under hele projektet, men fortsatte da stoffet føltes dejligt blødt.

Nu er den færdig og jeg lover, at den er skøn at have på og jeg har brugt den meget på de kølige sommerdage til at tage over sommer t-shirts til at lune mig og det virker perfekt. Jeg er stadig i tvivl om den reelt klæder mig, men på Instagram bliver jeg forsikret om at det gør den.

Til gengæld ved jeg nu at jeg nok skal få den brugt herhjemme.

Jeg har brugt:

156 gram Hedgehog fibres Sock i farven Hurricane

73 gram kidsilk Haze i farven Purple.




2 kommentarer:

  1. Jeg er ikke god til det der med at klæde eller ej, men den ser både dejlig lun, behagelig og flot ud. Så herfra: Succes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Charlotte - det er dejligt med støtte på bloggen og instagram når man er i tvivl.

      Slet