onsdag den 9. december 2020

Overgange

I foråret nød jeg at være med i Annette Danielsens samstrik, hvor vi strikkede striksammenhverforsig-sjalet. Vi fik et nyt stykke af opskriften hver dag og det var så hyggeligt. Jeg arbejdede hjemme og så næsten ingen så det var dejlig afledning. Jeg blev glad for for sjalet, Der var selvfølgelig nogle rester efter dette.

Jeg havde også nogle G-uld broderirester fra en hue og så havde jeg nogle meget vellagrede rester Drops Alpaca. Jeg fandt nogle farver som passede sammen og passede til mit broderigarn

 Udover at det er en opskrift, så går Annnette live på Instagram hver søndag kl. 9.00, det er også hyggeligt.

Nu er sjalet færdigt og blev blokket i går. Det er også dejligt blødt og jeg er vild med farverne.

Jeg har brugt 130 gram blandede alpaca-rester og strikkede på pind 3,5.

Jeg har stadig masser af alpacarester og pønser på at lave et par stykker mere. 




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar