torsdag den 17. december 2020

Julemærkenisser

 Ja, disse små fine julemærkenisser dukkede op rundt omkring på Instagram - de var søde og man køber opskriften hos Garnværk for 15 kr. som går ubeskåret til Julemærkefonden.

Jeg købte opskriften - nå ja får jeg ikke strikket nogle nisser så har jeg da støttet sagen, som jeg før i tiden har støttet ved køb af julemærker.

Men i søndags 3. søndag i advent manglede jeg noget mens jeg skulle se Annette Danielsen gå live på Instagram. 

Jeg hentede kassen med Peruvian Highland wool, Hjertegarn Lima etc og gik i gang med at strikke nisser - det blev til 4 nisser og en lille restealf. De var hyggelige at lave og jeg brugte ca. 16-17 gram pr. nisse/alf.






2 kommentarer:

  1. De er så fine, jeg har også set dem flere steder på IG.
    Det må jeg så prøve næste år :)
    god jul fra Ulla

    SvarSlet
  2. Gør det, den er rigtig hyggelig.
    Også god jul til dig.

    SvarSlet