mandag den 30. oktober 2023

Sunny Tuesdays


 Både på instagram og youtube fulgte jeg med i Kirstens opdateringer da hun lavede opskriften til Sunny Tuesdays og blev ret fascineret af indsatsen med at forme sjalet så det bare ligge på skulderen uden at glide ned.

En dag lagde Kirsten et pink/rosa kit op og det måtte jeg bare eje så det blev straks bestilt hjem. Men det er altså hurtigere at købe garn end at få det strikket ;-)

Jeg købte garnet i december sidste år og nu er det altså færdig. Det var fint at strikke og fungerer lige som det skal, men et af diagrammerne har drillet, jeg håbede at det ville løse sig når sjalet blev blokket. Det gjorde det ikke. Diagrammet er strikket i det melerede garn, så det skjuler det nok. Jeg ved endnu ikke om jeg har læst noget forkert i diagrammet eller om der er en fejl.

Jeg elsker farven, men jeg ved ikke om jeg får brugt det smukke sjal, så jeg overvejer om det skal i venindepakkekalenderen...

Forbrug: 132 gram/1056 m. Jeg har stashet garnet samlet, så det med garnforbruget bliver nok lidt dvært at bruge af andre, men der var 50 gram kidsilk og 100 gram håndfarvet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar