lørdag den 4. november 2023

Trøje i strukturstrik til Gry


 Gry er min nevøs datter og hun skal da have en julegave. Da vi ryddede op i min mors ting dukkede der noget garn op bl.a dette fra COOP, som hedder Firenze. Firenze er et blandingsgarn, som består af:
Bomuld, acryl, polyamid og er dejligt blødt.

Opskriften hedder "Trøje i strukturstrik" og er af Susie Haumann fra hæftet "Knit for your kid".

Det er en virkelig sød klassisk cardigan, som jeg har strikket tidligere.

Jeg brugt 168 gram garn og heldigvis havde jeg endelig brug for knapper, så jeg har har sorteret og valgt de fineste knapper.

Nu skal den pakkes ind sammen en rigtig sød kjole, som jeg har strikket for længe siden. Kjolen hedder Tankestreg og er designet af Geilsk og faktisk strikket i Geilsk bomuld og uld.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar