tirsdag den 3. oktober 2023

Classic

 Garnet kom først - jeg skulle have gratis porto hos "Fra lager til liv" så jeg købte 6 fed Bio Shetland.. Efterfølgende fik jeg lyst til en let sort cardigan og da jeg faktisk tit griber min Classic fra Sanne Fjalland, så kiggede jeg på den opskrift. 

Jeg havde måske ikke helt garn nok, så jeg købte 2 fed mere til Garnstafetten hos Welovewool.

Det var så ikke nødvendigt for jeg har masser af garn tilbage.Modellen strikkes ryg, forstykker og ærmer og der er ind- og udtagninger i foran og i siden på forstykket, hvilket får den til at falde ret flot.

Lidt hyggeligt at se de fine former vokse frem selvom man ved at der ligger lidt montering foran. Jeg strikkede ærmerne rundt.

Jeg har i alt brugt 238 gram - altså kun 5 nøgler.

Nu har jeg mere garn, som jeg skal finde rigtig god anvendelse for.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar