mandag den 10. april 2023

scrappy striber III

 Jeg er vild med Scrappy striber af Pia Trans fra Fiftyfabulous, jeg har allerede lavet to her og her.

Det er mindst et år siden jeg igen fandt primært håndfarvede rester frem og lagde dem i en bakke og flyttede rundt på dem. Jeg kom aldrig i gang med at strikke den. 

Her i marts startede VærTopBeredt23 og StrikIgenKAL og så var motivation der, nu valgte jeg den endelige rækkefølge og strikkede jeg løs. Det er bare så hyggeligt at strikke de forskellige farver og så dejligt når noget garn bliver brugt helt op. Her lavede jeg forskellige regler for mig selv om hvordan jeg skulle gøre for at bruge garnet op.

For ikke at få for mange tynde rækker blev nogle rester lagt op til mit Årstæppe #NorthEasterlyBlanket.

Alt i alt har jeg brugt: 884 meter garn



Ingen kommentarer:

Send en kommentar