lørdag den 25. april 2020

Strik sammen - hver for sig

Efter at have afsluttet sjalet "Strik sammen hver for sig - sjal" opdagede jeg at man kunne mødes på nettet - først med de strikkere jeg mødes med i mange sammenhænge og lærte at kende for mange år siden i Sys Fredens Fandango.
Jeg deltog også i online mandags strik hos Garn10 og endelig har et par fredage deltaget i Filcolanas online visning på Instagram - #FilcolaneKnitNight.
Det er hyggeligt når vi nu ikke kan mødes i virkeligheden og festivaller, strikkecafeer og messer bliver aflyst. Senest er Garnstafetten også blevet aflyst.
Så er det jo godt at man kan mødes på nettet.



Det er batre så hyggeligt - især i de grupper hvor jeg kender deltagerne i forvejen. Men der hvor der var mange jeg ikke rigtigt kendte, jamen det blev også bedre og bedre. Så det kan kun anbefales.

Vi har faktisk snakket om, at når vi kan/må mødes igen så vil vi det. Men det kunne da være godt en gang i mellem at mødes på nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar