tirsdag den 27. december 2011

Hvad jeg har brug for...

Nogle projekter bliver lavet fordi de er spændende, en udfordring eller fordi de skal bruges til noget bestemt. Og mine senest opstartede produkter er udsprunget af, at jeg har brug bestemt ting til tøj jeg allerede har.

Jeg har en skøn kjole fra Oasis i 2 grå farver, denne kjole har ret "åbne" ærmer, så jeg har de sidste gange brugt pulsvarmere i helt forkerte farver. Det bryder jeg mig ikke om.. Jeg besluttede, at ville lave et par Gingers, dog lidt kortere. Jeg kiggede i mit garnlager og fandt noget fint gråt Baby Ull - noget garn fra Drops, som jeg købte på tilbud, da garnet udgik, Den første pulsvarmer er på pindene:

 Til min Karle mangler jeg både en cardigan og et tørklæde. Jeg sad og kiggede på mine rester og besluttede mig for at lave en lille Camomille, så den nærmest bliver til at tørklæde. Jeg suppelerede mine rester med en grå Kid-Silk, så det bliver en kombination af grå farver og så skal blonden strikkes med den pink farve. Jeg tror det bliver flot :-)

 Ja, den er også på pindene og klar til at atge med ud, jeg synes nemlig den egner sig fint til bilstrik eller til hvor man snakker en masse :-)

En lille vest er også på pindene - sådan kan jeg altid bare lige slå op til.

3 kommentarer:

  1. Der er søreme gang i strikkepindene hos dig. Jeg tror dit camomille bliver superflot med den pink kant. Det ville jeg aldrig selv have fundet på, men det er en skøn ide.

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare aktiv :-D Det er nu rart, at man "lige" kan producere det tøj/tilbehør, man står og mangler - og det du har på pindene nu ser totalt lækkert ud :-D
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. E-Mail:Unitedloaninvestment1@outlook.com
    Hej,

    God dag til dig og tak for din tid at læse dette.
    Vi er finansielle tjenester og investeringsselskab etableret i USA og Tyrkiet.
     
    Leder du efter den brugbare økonomi eller den økonomiske frihed til at udvide og vokse din virksomhed og virksomhed? Vi kan hjælpe din virksomhed eller en klient / ven til at udarbejde en plan for succes.
     
    For alle typer virksomheder - fra små og mellemstore virksomheder til store firmaer, vil vi hjælpe dig, så din virksomhed får den rigtige type finansiering, der kræves til dine forretningsbehov til lavere renter samt hurtige godkendelser, der hjælper dig med at handle hurtigt nye muligheder og for at imødekomme øjeblikkelige behov.
     
    For yderligere oplysninger, kontakt direkte med dine forretningsplaner eller projektoversigt.
     
    Med venlig hilsen,

    Scott Jacob.

    SvarSlet