søndag den 9. oktober 2022

Min anden KAT no. 1

 SeptemberISårt - jeg skulle da være med og kunne måske dobbeltdyppe med en sort cardigan, som jeg sagtens kan bruge flere af. På lageret havde jeg en portion Trio fra Design Club. Jeg fandt en cardigan og lavede strikkeprøve. Hjerteblod fra Annette Danielsen. Desværre gik det i stå, da jeg var meget i tvivl om opskriften og ikke gad gå dybere ned i det. Der var ingen rettelser på rettelsessiden.

Jeg synes det var for tidligt at spørge designeren.

Til gengæld gik det op for mig at strikkefastheden passede til en Kat no. 1 og jeg ville gerne have en tyndere uldversion. Så gik jeg i gang og det kørte bare og jeg vil sige Pias opskrifter er bare lette at forstå for mig. Små detaljer gør hun bare helt perfekt:

I opskriften er en passage, hvor hun beskriver 4 ting man skal gøre og Pia laver linjeskiftene, som jeg gerne vil læse det :-) jeg har ofte oplevet at beskrivelse kommer ud i et med kommaer i mellem og noget der hører sammen bliver delt i mellem 2 linjer. Dejligt Pia.

Jeg har ret præcist brugt i alt 200 gram/720 m af Trio fra Design Club og er meget tilfreds. I det her garn bliver halsen ikke for bred og falder ud over min skulder.

Og bare for sjov så delte Garnkisten mit billede i deres story.




 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar