mandag den 21. februar 2022

Baby bubbles cardigan

 Elses mor ønskede sig blandt andet en ikke for tyk cardigan i en relativt neutral farver som kan "styles" med det meste. Garnet var på lageret og Baby Bubbles Cardigan af Camijoknit er så fin og opskriften var også på lager, da jeg jo har strikket den i en mindre størrelse.

Denne gang blev det så størrelse 2 år og i en fin farve neutral farve synes jeg.

Jeg har strikket i strømpegarnet Qualitas og jeg fandt knapperne i min knappereol.

Jeg strikkede på Signature needles p. 3 og brugte 138 gram.

Jeg kan virkeligt godt lide boblerne, men de glatte ærmer er prikken over iet. De ligesom fremhæver boblerne.

Else fik cardiganen da vi var til moderens fødselsdag sammen med en pink bamsesweater - Else var mest vild med den pink.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar