mandag den 19. juli 2021

Ventestrik eller Green Gosling

 Jeg kan godt lide at forberede næste projekt inden endnu et projekt er færdig. Jeg gik i gang med strikkeprøver til min Vesterhavst-shirt og de drillede. Jeg prøvede alle mulige pinde og vaskede prøverne.

Mens jeg ventede på at prøverne tørrede og kunne måles igen slog jeg op til en længe planlagt Grey Gosling i grøn. En rigtig stashbuster, som var planlagt i forvejen og et nemt projekt, da jeg har strikket et par stykker før.

Jeg strikkede str. 6-9 måneder og har brugt 44 gram Coast og 95 gram Tynn Alpakka. jeg har ikke lavet nogle ændringer, men målt forsigtigt, da jakken er ribstrikket og hellere må være lidt for stor end for snæver.

Jeg synes det er en fin lille jakke til de små og god lille gave at have på lager - og så kan der bruges rester WIN-WIN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar