søndag den 21. marts 2021

Toldboden

 Da Kastellet udkom hos Filcolana strikkede jeg den straks, men det kidsilk den indeholdt stak mig og da jeg kun vil bruge den som bluse blev den ikke brugt særligt meget (jeg har lige solgt den til en som vil bruge den som vest). Egentlig kunne jeg nok godt have forudset det, men sådan er det.

Nu kom så Toldboden strikket i Merci, ja så kom den på listen. Jeg faldt en pæn bunke Blackhill CottonWool, som jeg engang har købt hos Garnudsalg (nok for at undgå at betale porto). 

Jeg har brugt 245 gram af CottonWool'en og strikket på pinde 2,75 og 3.

Hvis jeg strikker den igen vil jeg tage lidt færre masker ud på sidste udtagningsomgang, så den ikke buer så meget og ærmerne måske bliver mere lige.

Til gengæld er jeg fuldstændig vild med at halsudskæringen sidder helt tæt til halsen i min udgave :-)

4 kommentarer:

  1. Den ser rigtig god ud, håber du bliver glad for den.

    SvarSlet
  2. Tak - jeg har allerede brugt den og den fungerer...

    SvarSlet
  3. Den ser kjempelekker ut 🥰👌

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den også, jeg bruger den rigtigt meget

      Slet