torsdag den 11. marts 2021

En designer med mit navn

 Jeg har jo valgt at dekltage i Strikkeudfordringen 2021 startet af Christina Roulund - en sjov udfordring, hvor man skal løse nogle opgaver Christina har fundet på.

En af opgaverne er "Strik efter en opskriftdesignet af en der hedder det samme som dig". Jeg hedder Susanne og jeg bliver ofte kaldt Sanne og blev som barn kaldt Susie, så min første tanke var Sanne Fjalland eller Susie Haumann...

Men det var jo ikke helt rigtigt. En dag faldt mit blik på en opskrift til en vest, jeg købte opskriften til hos Design Club - jamen designeren hed Susanne Gustafsson. Jeg tænkte jeg så bare kunne strikke vesten igen.

Jeg gav mig til at google og fandt hendes hjemmeside, som rent faktisk indeholder en masse gratisopskrifter. Her fandt jeg de sødeste hagesmække cowboystyle og nu har jeg strikket en i hver størrelse. Jeg har strikket i Havblik fra Tante Grøn og brugt 12, 12, 16 og 22 gram. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar