fredag den 6. november 2020

Instagram, blog eller podcast

 Jeg følger @Blommerier på instagram og en dag skrev hun at hun havde erkendt, at hun ikke er typen til til at podcaste, så hun havde støvet bloggen af og det vil blive stedet hvor hun uddyber sine indlæg. Jeg læste med stor interesse.

Så nu skal jeg lige sikre at blommerier.blogspot.com er i mit feed.

Jeg har haft de samme overvejelser og valgt at få de hurtige tilkendegivelser på Instagram, men jeg har ikke kunnet forlade min blog. Så jeg er fortsat med bloggen, men med færre opslag end i starten.

Jeg har også overvejet podcasts, men det blev hurtigt droppet, da jeg ikke orker det med det redigering og opload m.v. og vil i virkeligheden nok ikke vil føle mig tilpas foran kameraet. Så jeg holder fast i bloggen.

Når det er sagt bemærker jeg at mange af dem jeg finder på instagram gerne vil sælge mig noget (opskrifter, garn, markører), det er fint, men det kan også bliver trivielt rent inspirationsmæssigt. Jeg vil gerne have flere strikkere. Og til podcasts - jeg er klart mest vild med podcasts, hvis casteren har forberedt sig lidt og ved hvad de vil sige om de enkelte.

Der skal jo et billede til et blogindlæg så her kommer et fra en gåtur på en solskinsefterårsdag.


4 kommentarer:

  1. Jeg får vist aldrig gang i min blog igen,men ja Instagram har ændret sig ,nu er den ofte en *reklamesøjle*,jeg er begyndt at følge # med feks fairislestrik,en designer jeg kan lide ,strik og hvad # jeg ellers finder spændende,på den måde kommer jeg rundt til profiler jeg ellers ikke havde opdaget

    SvarSlet
  2. Det var da en god idé, Gitte det vil jeg sætte i værk. Dinar så mange gode idéer...

    SvarSlet
  3. Jeg kommenterer ikke ofte, men nyder altid dine indlæg.
    Følger selvfølgelig også en del på IG og ser podcast, men før i tiden hvor der var mange der bloggede om strik, var nu også sjovt - der følger mere indhold med end IG, og det kan jeg godt lide.

    Mange hilsner, Ulla

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre, det er selvfølgelig dejligt med kommentarer, men det vigtigste er at nogen læser med. jeg kigger på listen af indlæg efter hvormange der læser med. Det er nemlig vigtigt for mig.

    SvarSlet