onsdag den 1. januar 2020

Godt nytår og status på 2019

Jeg kom godt ind i det nye år sammen med min mand og med gode venner. Hyggeligt selskab god mad og snak og grin.

Det er jo ikke nogen hemmelighed at strik er min store passion og at jeg har skrevet sådan en status mange gange. I tidens løb er dre mange hjælpeprogrammer til at illustrere et år. Programmet Yearofcolour.com analyserer billederne på Instagram og viser farverne.

Jeg kan genkende mange af farverne men den store grågrønne undrer mig. Men jeg tror det må være en baggrundsfarve - måske fra når jeg fotograferer på havebordet? Jeg har også forsøgt at fotografere med himmel og have som baggrund og forklarer nok de mange blå og grønne farver.

Der findes også en app som hedder bestnine og den vælger på 9 billeder der har fået fleste likes i 2019 - det er også meget sjovt.
Hvad er så mine egne favoritter?

Min Zweig har været længe undervejs, men den er en favorit hos mig


og jeg fik strikket en ny Tankestreg, denne gang i rigtigt godt garn Duo fra Design Club og Garnkisten.









Og til sidst mit Steven West sjal.


Den sidste del af min status er mit forbrug:
Jeg har strikket af 11.337 gram og 45.044 meter garn - altså mere end 11 kg og 45 km og , ikke mit største år, men helt tilfredsstillende.

Mere godt nytår til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar