tirsdag den 2. september 2014

Sweater med blomsterborter

Jeg startede på den i november 2013 - jeg kunne ikke få strikkefastheden til at passe, så jeg har strikket med 3 tråde i hver farve. Den virkede for fast og hård og jeg havde bare aldrig rigtig lyst til at strikke på den.

Foråret blev undskyldningen for at lægge den væk, men nu skulle den frem igen og jeg blev mere og mere sikker på, at den ikke skulle strikkes færdig og garnet kan bruges til masser af andre ting.

Så den er nu frogged
og under optrævling



3 kommentarer:

  1. Hellere pille op end ærgre sig!
    Held og lykke med at finde et nyt og gerne lige så flot projekt til garnet.

    SvarSlet
  2. Så er der heller ikke andet at gøre end at gøre kort proces. :o) Der er masser af andre ting, man kan bruge garnet til.

    SvarSlet
  3. Kender det godt .. man kan ligesågodt pille op med det samme... det bliver aldrig til noget.

    SvarSlet