lørdag den 2. november 2013

Fredag i garagen

- ja, altså Garn-garagen!

En af mine venenr bor i Herning og vi synes vi skulle have en hygge-fredag og Herning Husflid havde lavet en aftale med Garn-garagen, som kom susende med garn, modeller, prøver og bøger. Der blev prøvet og gramset og regnet. Jeg købte både noget garn på tilbud

Det er supersoft og en hel cone med alpaca, som jo er helt skøn!

Man bliver jo sulten af alle de beslutninger, så vi drog ind til byen og fik lidt mad på en café. Vi spadserede lidt rundt og fandt Erann DD, som spillede på strøget. Det var da  meget sjovt - for det første spillede han lige den vi kender da vi kom derhen og det plejer at være noget helt anden musik vi plejer at rejse efter.
Nå ja, jeg købte også noget andet garn, beregnet på nogle helt bestemte modeller, men det kommer med posten, så det skriver jeg om senere ;-)

3 kommentarer:

  1. Ja, det var nu en hyggelig eftermiddag/aften - og i øvrigt kan jeg godt lide dit link under 'musik' :-)

    SvarSlet
  2. Det var da en god ide med sådan en garage aftale. Og lækre ting du fik købt dig. Det må have været sjovt sådan at løbe på Erann

    SvarSlet
  3. Skønne farver du fik købt.

    SvarSlet