onsdag den 6. november 2013

Små overraskelser

Der er både gode og mindre gode overraskelser.

15_medium
Jeg leder altid efter bluser med høj halsudskæring / rullekrave - gerne med smalle 3/4 ærmer. Den anden aften fandt jeg denne.

Stor var min skuffelse, da jeg opdagede at den var på japansk. jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal gribe det japanske an, selvom jeg endnu ikke har prøvet google-translate :-)

Nå men man kom mig over skuffelsen og så i dag ville ejg søge lidt videre - det må jo være noget. Også fandt jeg denne:

Pullgrasshopper6_small2
og hvad opdager jeg - nu er opskriften på fransk!!

Men jeg er da nysproglig student og har haft fransk i gymnasiet og jeg har nogen tæt på som har tilbragt 1 år i den fransktalende del af Belgien - så måske...

I går var jeg ved tandlægen og her "overraskelsen" god: nul huller!

Jeg gik i Søstrene Grene bagefter - egentlig for at købe et nøgle eller 2 til at få mit melerede garn hæklet helt op.

Jeg fandt et par fine nøgler som kunne matche det melerede garn.




Men der var nogle flotte farver - nogle flotte gule farver og en vildt flot mørk grå. Så inden jeg havde set mig om var der 2 grå og 2 gule i min indkøbskurv.



  I mit næste indlæg har jeg en større overraskelse som  alle kan få glæde af :-)

2 kommentarer:

  1. Der findes sikkert en derude på dansk et sted :) glæder mig til at høre mere om overraskelsen :)

    SvarSlet
  2. Japansk og fransk ville nu også overstige mine evner ;o) - men modellen fik mig til at tænke på Kim Hargreaves - det kan ligne nogle af hendes designs, eller noget hun er inspireret af. Måske det var et sted at søge ? det er trods alt 'kun' på engelsk.

    SvarSlet