tirsdag den 27. august 2013

Fødselsdagsgaver

jeg har fødselsdag først i august, men det kan være ret svært at samle bare de nærmeste, så det blev først i den forgangne weekend. Udsættelsen var dog godt for noget, for Lene Home Samsøes nye baby-/børnebøger nåede at udkomme, så på strikkefronten fik jeg disse:
Jeg er meget glad for alle bøgerne og opskrifterne i babystrik og børnestrik ser meget fine ud - ligesom i forlængelse babystrik på p. 3. Jeg er helt faldet for en sød drengesweater i børnestrik, jeg ved ikke helt hvem jeg skal strikke den til, men jeg tror jeg strikker den.
Jeg har ingen konkrete planer med "75 fugle, fisk..." - jeg måtte bare eje den.

2 kommentarer:

  1. Lenes bøger er også på min ønskeseddel. De ser meget spændende ud.

    SvarSlet
  2. Det var nogle gode gaver. Forsinket tillykke med dagen. Håber du havde en dejlig dag.

    SvarSlet