lørdag den 5. maj 2012

En god idé nu hvor jeg venter

Ja jeg venter - den 29. maj skal jeg nemlig af sted til Sydfrankrig med 6 andre skønne madamser. Som gruppe lærte vi hinanden at kende for ca. 3 år da jeg startede med at træne hos Dansk Fitness. Når vi var færdig med at træne fik vi en kop te og en hyggelig snak om stort og småt. Det var faktisk en ting for at få sig taget sammen til at gå til træning. Men faktisk kender jeg nogle af pigerne langt tilbage - en har jeg gået i klasse med fra 1. -5- klasse, en lærte jeg at kende, da jeg var 15 fordi hun var kærester med min kærestes lillebror og en anden har jeg svømmetrænet med og en lærte jeg at kende som mor til en legekammerat fra børnehaven og skolen. Ja så et par helt nye.


For 2 år siden var vi for første gang i Jettes hus i St. Maxime.

Da vi fornylig sad og snakkede om turen nævnte Dorte at hun har fødselsdag mens vi er afsted og at vi skal spise på restauranten med det sorte sand. Hmm fødselsdag, så skal hun da have en gave og vi havde lige snakket om at hun elsker en bestemt lyserød. Nogen husker måske jakken med snoninger, som jeg mente kunne inspirere til en vest?

Jeg havde noget garn i den rigtige farve og har nu strikket denne vest, det er egentlig kroppen fra jakken, som jeg har afsluttet med en række krebsemasker.





1 kommentar:

  1. Det bliver sikkert skønt at komme til Frankrig med nogle dejlige piger. Håber at I får en god tur.

    SvarSlet