søndag den 27. marts 2011

Hoppet af pinden..

Ja så hoppede der lige en kort poncho af pinden, den er strikket i SYMFONI fra Løve garn som er 100 % Merinould. Jeg kan allerede mærke at den luner fint uden at være varm - jeg har planer om at lave en i noget pelsgarn jeg også har.

Også et billede med indhold:

Den fine lyserøde bluse er også færdig, men den kommer her senere og har sin helt egen historie. På pinden er tørklædet, hvor masker skal løbe, jeg har strikket over 120 cm, så jeg skal snart lade maskerne løbe :-)

P.S.: Der er noget galt med billederne - nogen gange kan jeg se dem, andre gange kan jeg ikke. Jeg kan læse at andre også har problemer, så jeg tror lige jeg afventer og ser om det retter sig.

P.P.S: Nu kan de vises igen - jeg måtte genindlæse  billederne i mit "gamle" indlæg.

3 kommentarer:

  1. Underligt med billederne??
    På min computer er der bare 2 små hvide firkanter, men når man trykker på dem kommer billederne op.

    Super fin poncho iøvrigt, både med og uden indhold :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Tine.

    Det er præcis sådan billederne vises på min computer, men jeg havde ikke prøvet at trykke på dem - det hjalp.

    Jeg håber det løser sig.

    SvarSlet
  3. Lækker poncho, du har strikket!!! Mærkeligt med de billeder, kan se der er flere blogs, der er ramt af "fænomenet".

    SvarSlet