torsdag den 3. marts 2011

12 flotte "cuba"-huer

Så har jeg også færdiggjort 12 huer til de premature babyer på Cuba, der er huer ialle 8 størrelser og lavet af lutterrestegarn (og bunken er egentlig ikke blevet synderligt mindre. Jeg har i alt brugt 186 gram (i følge min køkkenvægt).


Jeg har koblet mig på Århus-forsendelsen og vil glæde mig til at se Christruntes barometer flytte sig opad igen.

Jeg har hygget mig meget med at strikke huerne og sætte resterne sammen, jeg synes de fleste er blevet rigtigt fine. Måske kommer jeg forbi Fandango med huerne i morgen, Tine :-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine huer :-)
    Jeg er ikke på arbejde imorgen.
    Jeg skal til Lalandia med Emils klasse, så jeg har fået lov til at få fri ;-)
    Men jeg er der igen på mandag!

    SvarSlet
  2. Fine huer og til et godt formål.

    SvarSlet
  3. Nøj hvor fine. Jeg er igang med nr. 12 og overvejer om det lige bliver til 2 mere, det kommer an på hvornår de skal afleveres

    SvarSlet