mandag den 28. marts 2011

Ugler - med bare 3 snoninger

Det er med lidt bæven jeg skriver dette, det er jo lidt træls at billederne driller.

Men nogen af jer kan måske huske at jeg er helt vild med disse ugler lavet af snoninger og jeg har hentet adskellige opskrifter på Ravelry. Blandt andet denne fantastiske mobil sok, som jeg har strikket 2 af. Den brune er i Lana Grossa Merino Big på p. 4½ og passer til alm. mobiltelefoner - f.eks klap-telefoner. Den grå er i Drops Nepal på p. 5½.

De første billeder viser de små mobilsokker før vask -

 









Og på de 2 billeder med begge 2 er efter vask og med indhold, på en lidt anden måde.
























Yees, de driller ikke mere, så skal jeg måske genindlæse de andre fra i går?

3 kommentarer:

  1. De er simpelthen så fine.
    Jeg tror bestemt jeg er nødt til at lave nogen stykker :-)

    SvarSlet