lørdag den 19. marts 2011

Montering og nye projekter

Ja så er trøjen, hvor opskriften delvis var på tysk og som skulle regnes om, hoppet af pindene og monteringen er i fuld gang.

På pindene er der sneget sig et sjal i kid mohair, stærkt inspireret af hvad jeg så i søndags hos Fandango, hvor Lotte Kjær var forbi og undeviste i at lade maskerne falde. Jeg har fundet den vidunderligste candy floss-pink og sjalet vil kunne bruges til blusen ovenfor:
Inspireret af en kollega fandt jeg denne poncho, en opskrift fra Femina, jeg havde noget LØVE Symfoni, som lige passede, så den glæder jeg mig også til. Jeg har også noget pelsgarn, jeg har tænkt på at strikke ponchoen i, mon ikke det også kunne blive flot?

P.S.: Min kollega er forresten blevet dagens gæst hos Fandango, hvor hun køber boucle i rå mængder :-)

1 kommentar:

  1. Jeg har da vist ekspederet dagens gæst.
    Og ja, hun købte bouclé :-)

    Hvor ser den fin ud din nye bluse.
    Sejt at du sådan både har regnet om og strikket efter tysk opskrift!

    Og super fint tørklæde du har gang i. Glæder mig til at se det :-)

    SvarSlet