søndag den 13. marts 2011

Lad maskerne falde - nå nej...

Slip maskerne løs! Idag var jeg til foredrag og work shop med Lotte Kjær hos Fandango - det var rigtigt spændende og jeg havde en dejlig eftermiddag. Jeg er ellers ikke til falde-ned masker, men tænkte at det kunne være fint nok at lære at slippe kontrollen. Og heldigvis blev jeg grebet af det, så jeg viser et par stemningsbilleder:

Jeg købte denne med en lille hilsen fra Lotte:
Og jeg strikkede disse prøver:
og ved hvad jeg skal lave med Lottes teknikker, men det får I at se senere.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.
    Det ser ikke ud til at i var så mange.
    Men så er der jo mere tid til at snakke og strikke :-)

    SvarSlet
  2. Det var rigtigt hyggeligt, men vi var ikke så mange - nogen var syge og havde meldt afbud og der var vist også nogen som ikke kom.

    Jeg har lagt en pose med huer i vindueskarmen - Sys ved det :-)

    SvarSlet