torsdag den 6. januar 2011

Hvordan strikker venstrehåndede?

Vi snakkede om det på arbejde, strikker venstrehåndede den anden vej eller henter højre hånd maskerne fra venstre? Jeg kan ikke rigtigt huske om vi diskuterede der sidst til julestrikkecafe hos Fandango, men hvis vi gjorde har jeg glemt svaret.

I får lige et billede af ugens vest :-) Farven er vinterrød og garnet Karisma fra Drops.

Til brug for næste års status har jeg tilføjet et par kolonner i mit regne - antal nøgle og antal meter pr. arbejde. Det bliver hyggeligt.

På pindene har jeg endnu en vest - denne gang i brun og lige efter skal jeg have en grå gennemknappet på pindene. Derudover er det 1. ærme til Christoffers natteravn også på pindene

Til sidst er jeg ved at lave en djævlehue i tykt garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar