onsdag den 9. august 2023

Horslevstriksfedefed - Wingspan

 Jeg ville have et ekstra lod i samstrikken #Horslevstriksfedefed og det skulle være et lille sjal/tørklæde. Jeg kiggede på alle dem der er blevet foreslået i Horslevstriks podcast, men jeg var ikke sådan helt sikker. Jeg gik i mine mapper og fandt et par stykker, heriblandt Wingspan.

Her tænkte jeg, at den havde jeg da aldrig strikket og undrede mig over det, da jeg synes den er så fin. Jeg kan også huske der var mange der strikkede det den gang.

I mit lager fandt jeg et fint nøgle Malabrigo Sock i farven North Whale, som jeg mente ville klæde sjalet.

Det er virkeligt hyggeligt at strikke, det er en slags venderækker, som man styrer med en flytbar markør.

Jeg har brugt lige over 80 gram og jeg er så glad for det.




Det viste sig, at jeg havde strikket sjalet før, men jeg har givet det væk, men Ravelry holder jo styr på tingene ;-)

I 2013 strikkede jeg dette:





Og det er jo også fint :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar