tirsdag den 30. maj 2023

Anden resteSpotsweater

 Den første jeg strikkede havde alt for dybe ærmegab, så jeg fik lyst til at strikke en mere og prøve at tage hurtigere ind. Det er over et år siden jeg fandt garn frem og lagde i en bakke - det kan være ret irriterende for så må jeg jo ikke bruge det til andre projekter.

Da min #LagerMakeNineMedEnStrikkepause blev lavet skrev jeg den også på der.

Jeg valgte også at måle på min Kongens Have fra Filcolana, som har en god pasform og længde på krop og ærmer. 

Jeg prøvede at være monogam og tage tid på hvor lang tid det tog. Jeg startede den 29. april og jeg var helt færdig 11. maj - det synes jeg er helt pænt.

Jeg ved godt hvilken farver og mængder af garn jeg har brugt, men jeg har ikke overblik over hvor meget, der er brugt til hhv. bundfarver og mønsterfarver.

Man kan se det i noter/description på Ravelry: https://www.ravelry.com/projects/Lsravn/spot-sweater-2

Men alt i alt har jeg brugt:

2392 meter

389 gram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar