søndag den 29. januar 2023

Åboulevarden

 Først ville jeg ikke købe Susie Haumanns nye bog "Strik til vinter", da jeg ikke synes der var så meget for mig. Specielt rullekraveblusen Åboulevarden synes jeg lignede en Susie Haumann-model jeg tidligere havde købt. Jeg synes ikke jeg fik noget nyt.

Men så opdagede jeg at præcis Åboulevarden var strikket i Merilin og det havde jeg på hylden. Godt nok købt til et andet projekt - på udsalg hos Bettekun. garnforbruget svarede til det jeg havde købt ind så jeg omprioriterede.

Samtidig var Black friday-tilbud hos Garnkisten, så røg bogen i kurven.

Det er virkeligt noget lækkert garn, at strikke med og jeg nød processen. Garnet blev aet mange gange. Da den blev færdig og kom på ginen blev den også aet en del.

Jeg synes stadig den er så flot, men jeg er ret spændt på hvrdan den holder faconen. Hvis den holder faconen godt vil jeg lave en mere i en rød med den sorte tråd.

Jeg strikkede på p. 3,5 og brugte lige over 6 nøgler = 602 gram




Ingen kommentarer:

Send en kommentar