lørdag den 19. marts 2022

Thorsminde og EasyPeasyscrappy socks

 Jeg kiggede i sokkeskuffen ved årsskiftet og selvom jeg er begyndt at bruge mine strikkede sokker mere, så var der rigeligt. Så ingen sokkestrik i det nye år.

Men der sker jo hele tiden noget...

Først viste Maja aka Jaffelaf sokkeopskriften for Marts måned i samstrikken StrikdanskestrømpermedJaffelaf2022 - Thorsminde, så fik jeg lyst til at strikke sokker.

Opskriften er gratis på Filcolanas hjemmeside og garnet fandt jeg på lageret.

Kort tid efter så jeg podcast med Ellen Bisgaard og hun nævnte en anden samstrik med hashtagget #EasyPeasyscrappysocks, hvor man skal bruge de mindste rester og binde knuder. Det kunne jeg heller ikke stå for. Så de kom også på pindene og jeg har lyst til at blande flere farver.



Men nu skal der strikkes andre ting.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar