onsdag den 2. marts 2022

Strawberry Summer

 I sommerferien sidste år faldt jeg for denne lille top - bare til solbadning når vi er os selv ;-)

Heldigvis fandt vi en garnforretning i Holbæk og jeg fik købt garnet. Jeg slog op i sommervarmen og da vi kom hjem var der pludselig rigtig mange andre ting der fyldte. I februar 2022 lavede 2 podcastere @strikogsluder og @leom_dorthe en samstrik med det formål at strikke sommertoppe inden sommeren starter så man er klar. Hashtagget er #VærTopBeredt.

Så tænkte jeg på min glemte sommertop og havde pludselig lyst til at strikke på den igen. Så gik det hurtigt og nu er den klar til når det bliver varmt. Samtidig kunne den også opfylde lidt udfordringer fra Strikkeudfordringen2022. For at der ikke skal være løgn opfylder den kravet til et tredje hashtag #guldellergenbrug som er bestyret af @deløseender.

Jeg har strikket i Drops Safran og brugt lidt over 4 nøgler til str. M. Jeg har ikke lavet nogle ændringer.

Jeg har også en anden sommertop på pindene, som i hvertfald kan opfylde kravene til hashtagget #værtopberedt. Men lad os nu se hvordan det går


1 kommentar:

  1. Flot farve. Jeg strikkede to stk. sidste sommer. En rigtig fin model, der sidder godt.

    SvarSlet