søndag den 2. januar 2022

Årsopgørelse 2021

Jeg har i mange år lavet en slags årsopgørelse over årets strik og i år ser det således ud:

Jeg har strikket af næsten 10,7 kg eller mere end 45,7 km garn i et ret dejligt strikkeår. Jeg har strikketfærre kilo men flere km end sidste år, måske fordi jeg har strikket med tyndere garn?

Jeg deler mit strik på Instagram (@strikkefryd) og mine 9 mest likede opslag er disse:

Jeg synes jeg kan observere, at billeder vist på en "rigtig" person får flere likes end når det vises på ginen eller en bøjle. Det er jo faktisk også mere interessant.

Min højdespringer er bileldet af min Spotsweater, som jeg bare ville vise fordi jeg synes det var så pænt, så pænt at jeg hele tiden havde lyst til at ae det. I dette øjeblik har opslaget 249 likes og det er virkeligt mange for en almindelig en som mig. Men altså også virkeligt sjovt.

Istedetfor den lange liste over hvor mange enheder af hver type jeg har lavet, er jeg også gået over til at udpege et par favoritprojekter: 
Scrappy striber af Pia fra Fiftyfabulous elsker jeg. Jeg er vild med farver og modellen sidder godt. Her har jeg faktisk vovet at lave den lidt kortere end normalt og det er fint.









Der var så mange dre fik sponsoreret garn til teststrik og dte havde jeg også lyst til. Da Filcolana så ønskede enteststrikker meldte jeg mig. Jeg fik et par stykker at vælge i mellem og valgte denne - jeg var lidt bekymret over farven, mønsterstrikket og al den kid silk.
Men det hele gik godt og jeg blev færdig i juni - ret irriterende når man har lyst til at gå med sweateren. De har også fået en de komplimenter.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar