torsdag den 30. december 2021

Rille cardigan

 I min adventskalender første søndag i advent indeholdt et flot nøgle Sock Glimmer fra Sysleriget og samtidig 2 fine opskrifter af Helle Benedicte Neigaard - et flot par sokker og en sød lille babycardigan. 

Jeg er normalt ikke til garn som er for meleret, jeg synes det er for uroligt, men dette var ikke så tæt meleret at jeg faktisk synes det var rigtigt pænt.

Faktisk så pænt, at jeg bare havde sådan en lyst til at strikke med det. Jeg valgte cardiganen egentlig mest fordi jeg ikke bruger ret mange sokker.

Jeg strikkede str. 6-9 måneder på p. 3,5 og jeg har brugt 82 gram. Selvom jeg strikke de største størrelse slog jeg op til den lille for at halsen ikke skulle blive for åben.

Den er blevet fin og var en fornøjelse at strikke.



 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar