onsdag den 5. januar 2022

Den tredje bølge

 Når jeg nu har strikker 2 Bølgecardigans uden bølger synes jeg også at jeg skulle strikke en med bølger. Garnet skulle være tyndere og lettere end det jeg tidligere har brugt her. Jeg valgte fra lageret Camarose økologisk sommeruld i gul og en orange og en grøn CottonWool 3.

Jeg slog op i starten af august og fik lavet bærestykket og så overgik projektet til at være det jeg bare lige kunne gribe når vi skulle køre bil, reservestrik til strikkecafé, ventestrik og så videre. Og det var altså bare for at strikke den MED bølgerne.

Jeg synes faktisk det har været rigtigt sjovt at strikke og mellem jul og nytår besluttede jeg at nu skulle den jo være færdig - også gik jeg i krig. Jeg havde glædet mig til at strikke bølgerne og det var også rigtigt sjovt.

Jeg har strikket str. 3-4 år på pinde 3 og 3,5.

Garnforbrug:

Gul Camarose økologisk sommeruld: 56 gram

Orange Gepard CottonWool 3: 66 gram

Grøn Gepard CottonWool 3: 10 gram 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar