søndag den 23. maj 2021

Georgs garnGAW og Georgs rillejakke

 Jeg deltager tit i Give aways og vinder heldigvis en gang i mellem. Traktorlady lavede en fin Give away, hvor man skulle poste et billede af noget strik, en opskrift eller måske en bog, der for dig symboliserer, der er gammelt/retro/nostalgi! Måske har du spottet den næste balaclava-mode.

Jeg har stadig gamle opskrifter og blade og jeg deltog med i alt 3 billeder, heriblandt dette:


Og jeg var heldig denne gang og vandt disse skønne præmier: En håndbroderet projektpose, 4 ngl. Rauma finull, maskemarkør af Georg og det fine maskinbroderede net/projektpose 





Og der skulle da straks laves noget af garnet og efter jeg havde lavet en strikkeprøve udvalgte jeg en opskrift: Rilletrøjen af Lene Holme Samsø fra et af hæfterne med de "tykke" pinde.
Jeg lavede den med brede striber og da jeg kom igang kunne jeg se at jeg kun behøvede de 3 farver.

Det sidste nøgle må dre findes noget andet til - måske en hue hvor de små rester kunne være striber...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar