onsdag den 25. september 2019

Krokodilleromper


Så er den fine lille krokodilleromper færdig og den levede op til mine forventninger. Da jeg første så bogen igennem faldt jeg især for krokodilletingene. Jeg er jo normalt begejstret for Annette Danielsens ting og det er jeg også denne gang. En fin form, som i denne denne feminine farver kan gøre det ud for en kjole, som en lille pige kan bære uden at den glider op.
Derudover er jeg vild med konstruktionen. Udtagningerne er omslag, som danner det fine hulmønster, jeg synes det er så elegant.

Jeg har brugt noget geelonguld, som er lidt tykkere end det man skal bruge i følge opskriften, så jeg har regnet om og målt og jeg mener det er lykkedes fint. Nu skal jeg bare finde en ejer, der må blive født en pige i omgangskredsen, for det er da ikke unisex.

Jeg har strikket str. 9 mdr. på pind 3 og 3,5 og brugt lige over 50 gram geelonguld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar