søndag den 24. februar 2019

Barselsgaver

Endnu et shorts sæt er blevet færdigt!

Endnu en niece venter sig, bare på den anden side af familien - mandens. Denne gang de vordende forældre tøj i naturfarver, så det får de. jeg tjekkede lige at det er hvid, råhvid, brune og grå farver  og de naturfarvede grønne :-)

Jeg spørger altså de vordende forældre, hvilken farveholdning de ønsker, der er ingen grund til at strikke noget de ikke får brugt og også denneher gang har jeg fået kønnet at vide - en dreng.

Og dette lille sæt er til dem.

jeg har brugt Hjete Blend/tendens fra lageret og jeg har brugt 46 gram og til shortsene har jeg brugt 52 gram til t-shirten, så 2 nøgler var lige præcs nok.

2 kommentarer:

  1. Wow, så lekkert. Hvor fant du oppskrift ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hege,
      De er ikke et sæt, men t-shirten kan du finde her: https://www.femina.dk/mode/strik/nuttet-t-shirt-til-de-allermindste

      Shortsene er en meget gammel opskrift, som ikke findes på grund nettet, men der er en del andre du kan søge frem.

      Slet