lørdag den 17. maj 2014

Det allersidste grønne coast

Der var stadig lidt cost tilbage efter 3 havde strikket min Grasshopper og 3 par pulsvarmere.

Der var ca. 35 gram tilbage - altså 238 m, jeg tænkte jeg kunne måske strikke en lillebitte vest. Som sagt så gjort, mere et lille arbejde jeg kunne have i tasken. da jeg havde strikke næsten hele ryggen var der også det halve garn tilbage - præcist. det var måske lige spændende nok. men jeg strikkede videre og da jeg var færdigvar der 42 cm garn tilbage, når det lå dobbelt ;-)

Den er kunne 22-23 cm lang og lidt bred.

Den lå i min taske, da jeg var til læge i onsdags og da jeg kom var der 2 akutte patienter. Jeg satte mig bare i venteværelset og min lille vest voksede. Sekretæren fulgte godt med og lægen syens det var ret sjovt at jeg bare sad der stille og roligt og strikkede. Hun kunne også hvormeget jeg havde nået. Hun synes der var vildt sjovt, og mente ikke at jeg skulle få strikkeskader hos lægen!!

4 kommentarer:

  1. Jeg skal da love for, du får brugt dit garn til det sidste; det er en rigtig fin vest, du har fået ud af det

    SvarSlet
  2. Skønt, når det lykkes at bruge garnet til sidste stump :-) Fin lille vest :-)

    SvarSlet
  3. Perfekt - og godt at få brugt sine rester (helt op) ;o)
    Det er praktisk lige at kunne have et lille strikketøj i tasken.

    SvarSlet