onsdag den 25. september 2013

Billetter til fristelser

Sidst i august læste jeg på Geilsk-hjemmesiden på facebook, skrev Bente bl.. følgende:

"Jeg har som dogme, at man kan strikke alle steder. Jeg har bl.a. strikket på en tømmerflåde og i trænerens stol på Stanford Bridge. Hvor har du strikket? Send et billede til mig og jeg poster det her. De 10 bedste bud får en billet som tak."

Jeg kom til at tænke på at jeg kunne dokumentere mig selv strikkende i regn og blæst på båden og det besluttede jeg at indsende. 

Idag fik jeg så dette med en hilsen fra Bente:
Så mangler jeg bare at finde ud af hvem jeg skal følges med...

2 kommentarer:

  1. Det var velfortjent at du har fået billetter til kreative dage. Jeg er ikke god til at strikke på underlige steder. Har ofte glemt at få det i tasken, som fx. på Fanø, hvor jeg lod det ligge i bussen, til stor ærgelse for mig senere.

    SvarSlet
  2. Herligt :o) Tillykke med billetterne.

    SvarSlet