mandag den 10. oktober 2011

Tiden flyver

Ja, der er gået lidt tid siden jeg sidst meldte mig på bloggen - årsagen findes i at jeg ikke synes der var de helt spændende ting, samtidig med at jeg har haft travlt med nyt job med ekstra transporttid også en uges ferie i Tyrkiet direkte efterfulgt af en 50 års fødselsdag i Haderslev (ja, da vi landede i lufthavnen i Billund kørte vi direkte til Oasen nær Toftlund).

Der har været en del transportstrikketid, det kalder på små enkle projekter, som er enkle og ikke fylder for meget. Lige nu er det jo højsæson for veste, så dem har jeg produceret 5 af i str. 2, 3 og 4 år og har endnu 1 på pinden.












I går da jeg prøvede at opdatere mig på bloggene så jeg at Netto havde en strikkebog på hylderne og jeg kørte forbi Netto og var heldig at få fat i "Vild med garn" til 75 kr. Det er en fin indbundet bog med store og små projekter - rigtig hyggelig og bestemt pengene værd.
Endelig vil jeg gerne sige at jeg har nydt at læse alle jeres indlæg om Fanø-turene, der er mange som har haft det hyggeligt. Det må være skønt med al den strik og garn alle steder - jeg håber jeg finder ud af at komme næste gang :-)

4 kommentarer:

  1. Sikke da travlt du har haft!
    Kan sørme da godt forstå bloggen er blevet forsømt :-)
    Den ser da spændende ud, den bog. Er den værd at købe?

    SvarSlet
  2. Fine små veste du har haft gang i dér. Og jeg håber I havde en god tur til Tyrkiet. :)

    Jeg stod også og kiggede på den bog i Netto i dag - og kunne også godt tænke mig at vide, om den er værd at købe?

    Hav en god aften.

    SvarSlet
  3. 5 stk - det er da en fin produktion - mere anvendelig babymodel findes næppe :-)

    Heldigvis lever vi jo ikke livet i blogland ;-) så klart at der indimellem må skæres :-)

    SvarSlet
  4. Tak allesammen jeg havde en god ferie og er enig man må prioritere en gang i mellem.

    Jeg synes bogen er de 75 kr. værd, men nok også fordi jeg nyder strikkebøger - opskrifterne er meget enkle og ikke noget man ikke har set før bl.a. også her i blogland.

    SvarSlet