tirsdag den 25. oktober 2011

Med farver...

At tænke sig... Da jeg fotograferede Karla på pindene tænkte jeg slet ikke på at den anden farve selvfølgelig også skal med og nu kommer der selvfølgelig et billede med begge farver. Jeg synes de klæder hinanden:
Jeg strikkede så meget på Karla i weekenden, at da jeg skulle i seng så jeg at garnet havde slidt hul på min venstre pegefinger. Da jeg så skulle strikke mandag tog jeg plaster på. Jeg forklarede min aktive, elitesvømmende søn at jeg var skadet - bare en lille strikkeskade ;-) Han spurgte lidt forundret: "Hvad er en stor strikkeskade?" Jeg foreslog at det skulle være med dryppende blod eller skulderskader, men beklagede i samme åndedrag, at de skader slet ikke er anerkendt af Dansk Idrætsforbund ;-)  Jeg har også et billede af fingeren, men det er ret svært at se skaden, som løber fint på skrå i forbindelse med fingerfolden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar