lørdag den 21. maj 2011

Det 5. projekt

Sidste efterår tog jeg imod Tines udfordring og fandt alle mine UFOer frem. Jeg har gjort kål på 3 af dem og nu er jeg klar til den som altså er nummer 5 på  billedet. Det er en version af lilleprinsen svøb i det fine, tynde lækre Centolavaggio fra Filatura di crosa - desværre er jeg bange for at der ikke er nok garn.


Da der ikke er nok garn har jeg gået og tænkt og beslutningen er blevet, at svøbet trævles op og garnet skal bruges som den tynde garn i en Camomille. Til strikkecafé i torsdags købte jeg så Knoll Supersoft, som skal strikkes sammen med Centolavaggio'en. Jeg tror det bliver flot.
Så der skal trævles op i dag, så jeg er klar når jeg er færdig med mit igangværende projekt.

2 kommentarer:

  1. Det er altså rart at få ryddet lidt ud i sine UFO'er - specielt når garnet kan genbruges ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Jeg er imponeret over at du bliver ved med at finde ufo!
    Men jeg tager hatten af for at du enten trævler op eller laver dem færdige :-)

    SvarSlet