torsdag den 21. oktober 2010

Efterlysning

For et par år siden købte jeg et blad hos Fandango, bladet var med nogle fantastisk opskrifter - på engelsk. Jeg var noget usikker med det engelske dengang, så bladet er købt med en dansk oversættelse. En af mine UFO'er (2'eren)er en trøje fra dette blad.

Da jeg i vinter ville strikke videre på trøjen kunne jeg ikke finde bladet. Jeg har ledt og ledt og kan bare ikke finde det. Det kan selvfølgelig være et eller andet sted, men hvor? Jeg har også haft bladet med til strikkecafé hos Fandango, både for at strikke efter, men også for at vise nogen opskrifterne som jeg synes er fantastiske.

Desværre kan jeg ikke huske bladets navn, men alle opskrifterne er i COOL WOOL. Jeg vedlægger billede af de trøjer jeg allerede har strikket, måske kender nogen af i andre bladet.....





Der var også en flot lang jakke/frakke....

4 kommentarer:

  1. Sikke da nogle lækre bluser.
    Kan desværre ikke hjælpe. Har du spurgt Sys?

    SvarSlet
  2. Tak - jeg elsker snoninger - både som mønster at strikke og som dekoration.

    Faktisk spurgte jeg Tina for længe sdien, men du har ret, jeg må lige spørge Sys selv en af dagene.

    SvarSlet
  3. Jeg tror bladet hedder Merino. Det findes hos min lokale garnbutik; Garnværkstedet i Skødstrup. Jeg ved at hun lige nu er ved at lægge opskrifter derfra på nettet, så væbn dig med tålmodighed eller giv hende et opkald ;-)

    SvarSlet
  4. Ja, Lykke, det tror jeg er rigtigt, Tak.

    Jge holder øje med Garnværkstedet, det ligger ikke så langt væk fra hvor jeg bor :-)

    SvarSlet