mandag den 25. oktober 2010

Farven lilla

Jeg fik en bestilling på en mørk lilla vest og prøv og se den flotte farve! Jeg syens faktisk også vesten er rigtig fin i Silke-tweed. Farven er meget mørk, så billedet med hele vesten viser nok farven bedst - billedet tæt på bliver spoleret af blitzen, det regner så jeg tror ikke det går at fotografere udenfor.




Vesten er strikket i Silke-tweed fra Drops, en garnkvalitet, som jeg tror udgår. Jeg forstår det ikke for jeg synes garnet er lækkert. Det er nok ikke salg nok i det :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk strikket en top til mig selv i det garn, og i lige nøjagtig den farve.
    Det er en meget smuk dyb farve.
    Jeg syntes også at garnet er dejligt, forstår heller ikke hvorfor det udgår.
    Måske man skulle hamstre noget? :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det kunne da være at vi skulle det ...

    SvarSlet