torsdag den 21. september 2023

Flere Overgange

 I foråret syntes jeg at jeg manglede en lilla Overgang, men havde travlt med andre ting så det eneste jeg gjorde var at finde garn på lageret og lægge i en projektpose og stille i kø på min projekthylde. Jeg strikker dem typisk fra den ene ende til den anden og strikker således garnrester helt op.

På vej på tur med motorbådsklubben til Mårup manglede jeg et let projekt og jeg greb projektposen og fandt strikkepinde frem. Så var jeg klar.

Men jeg skal vist have et mere på pindene, en af deltagerne spurgte om jeg ville strikke et til hende og det tror jeg gerne jeg vil.

Men det viste sig, at dte garn jeg havde fundet frem ikke rakte, men jeg var heldig for jeg var på strikkeweekend og vi havde et bord køb, salg og gives væk. Jeg gik til bordet og fandt en farve, så mit tørklæde kunne blive færdigt.

Jeg har alt i alt brugt 135 gram. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar