onsdag den 2. november 2022

Halvvanterne Maize

Det er jo oppe i tiden med lunt tilbehør nu hvor vi skal spare på energien. Ellen Bisgaard fra The dreamknitters Journal viste nogle halvvanter af Tin Can Knits frem. De så bare gode ud, så jeg hentede opskriften. De er bare så fine med rib i siden, som jeg synes får dem til at sidde rigtigt godt. Opskriften findes gratis på Ravelry og hedder Maize.

Garnet er fra lageret i den absolut skønneste farve. Jeg elsker pink og har elsket den farve i rigtig mange år. Garnet er Manos silkblend fra Manos del Uruguay som jeg har købt hos Garn10 på en messe i 2016. De fører ikke garnet længere.

2 par - ja, det ene par er til mig og det andet er en slags hemmelighed, som bliver afsløret for modtageren i løbet af december.

Hun er også vild med pink!

Jeg har strikket på pind 4 og brugt 33 og 31 gram garn - modtageren har en mindre hånd end jeg har ;-)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar