søndag den 13. juni 2021

Poppelbluse

 Jeg havde været i tvivl om strikkede bluser var noget for barnebarnet, så jeg strikkede cardigans og huer og ting som barnemoderen specifikt har ønsket. Men så en dag nævnte hun at de gerne ville have bluser og gerne ensfarvede så hun nemmere kan style dem.

Så synes jeg at de skulle have en slags mønster. Ved juletid havde Trine P. et tilbud på sine 2 bøger "Lilledu" og "Nordic - dansk børnestrik" til en samlet pris. Jeg valgte at købe dem, men fandt ikke så mange modellrr der tiltalte mig.

Men nu faldt Poppelblusen i min smag, den er faktisk superfin. Nu hvor den er færdig er jeg ret vild med den, den falder fint og den kommer jeg helt sikkert til at strikke i flere størrelser.

Jeg har strikket str. 1 år og brugt pind nr. 3,5. Jeg har brugt 94 gram garn. Garnet er strømpegarn fra lageret.

Den faldt også i god jord hos barnemoderen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar